Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uraloğlu: Hürmüz’den 11 Türk gemisi geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı’nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz

Uraloğlu’nun açıklaması şöyle;

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.

Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.

CNN TÜRK